INSTÄLLD.

Av många skäll blir vi säkert tvugna att stänga ned DBC horse show. Om jag inte finner några intresserade tjejer/killar som kan tänka sig att jobba under den tiden vi har DBC horse show. 
 
Sedan har folk nu frågat om dem får bli klubbledare, hur jag mår, behöver jag hjälp m.m
 
Jag söker en klubbledare det gör jag, en som kommer stanna där. En som inte hoppar av efter 1 månad. Jag är trött på den leken där jag lämnas kvar stående ensam åter och åter igen. Jag vill inte tvingas stänga ned klubben pga att någon lämnar mig ensam. Jag tänker hålla DBC vid liv så länge jag orkar, och inte tills jag hittat den rätta ledaren kör jag ensam. Men, jag kommer behöva all hjälp jag kan få från medlemmarna. Jag tackar inte nej, och jag är inte farlig. 
Hur jag mår utav detta så mår jag inte så bra, jag hade hellre fått reda på någonting typ 1-3 dagar före alla andra. SÅ jag hade kunnat planera vad jag ska säga till alla som nu kommer och frågar hur det är oså. Men nej, så jag är rätt arg just nu. Men, jag är inte elak och inte farlig. Bara sårad, så var inte rädda för att prata med mig. Jag kommer vara samma glada jag i chatten. :)
 
DBC's bloggen kommer göras om en del, speciellt headern. Den ska ändras då vissa föremål ska bort och andra in. :) 



Du ska veta att jag alltid ställer upp!Om jag hamnar i en klubb jag trivs i(TEX DBC) så lämnar jag aldrig! Jag är inte bra på att stå som ägare, men att va klubbledare är jag bra på c:
PS; Du har alltid varit farlig ;)

2013-07-16 » 17:25:57

du är stark jensan <3

2013-07-16 » 18:24:57

jag kan tänka mig att bli klubbledare å komemr inte tröttna på 100 år älskar dbc råkade ju gå ur osv :( men jag vet hur allt funkar så hör av dig om du vill :) stay strong

2013-07-16 » 18:55:21

Jag kan hjälpa dig!
jag har varit med i dbc i snart 7 månader och tänker inte sluta nu!!

2013-07-16 » 19:02:38

Hej jag heter dina starwood och är intresserad av att både hjälpa till med dbc howrse chow (stav) och att va klubbledare och då skulle jag stanna men det enda problemet är att jag inte kan chatta och om du vill att jag ska va med i dbc howrse chow (stav) får du maila så jag vet hur jag ska göra och jag är inte med i dbc men står på kö. Med vänlig hälsning, dina starwood

2013-07-16 » 21:22:24

Hejhej

Jag vet att jag är med i klubben (för jag vet inte om du ska ta från utanför klubben eller inanför) men jag skulle kunna hjälpa till, alltså DBC horse show ;)
Jag vet att du mår dåligt, så jag hoppas jag oxå kan stötta dig, kommer alltid finnas <3

2013-07-17 » 02:04:59

Jag skulle kunna tänka mig ta Apps plats, vill verkligen verkligen att DBC ska stanna. Så jag skulle jätte jätte gärna vilja vara klubbledare.
Kramkram ♥

2013-07-17 » 02:45:03

Om jag blir klubbledare, kommer jag stanna. Du har byggt upp något otroligt, och det ska inte bara rivas ned. Det ska fortsätta byggas. Det får inte sluta.
Vi är en famij ♥

2013-07-17 » 02:56:25

hej

2013-07-17 » 12:27:32

Hej Jenny:)

Jag skulle jättegärna bli klubbledare jag är i level 14 och LT. Jag är inne varje dag minst en timme ca 14-15 på dagen. Jag älskar att ta ansvar och kommer alltid i tid till aktiviteter osv. Jag är inte med i DBC:)

2013-09-13 » 17:21:40



      Namn:
              Kom ihåg mig?

      E-postadress: (Valfritt)
      
      Blogg/Hemsida:
      
      Kommentar:
      
      
Trackback