Duellering

Vi har 3 stycken personer i klubben som har tjänat ihop mest av medlemmarna.
Ni 3 som har fått mest poäng kommer duellera i 3 grenar.
 
1. Snabbaste
2. Smartaste
3. Smidigaste
 
Vi kommer förklara vad grenarna går ut på, på plats :)

Ni 3 som fått mest poäng är;
 
Thea Darkwood
Frida Silverside
Vilda Rainwater
 
Vi kommer samlas kl 20:00 Steve's paddock idag
Och där får duellen börja :)
 



Hej jag har 2 frågor till er 1: Kan ni skriva upp mig på er kö? 2: Är Wilma Westbridge och Alice Winterbell med i DBC?


// Sandy Fastfall

Ps. Tacks1am för svar:-)

Svar: ja de är dem :D
diamondbubbles.blogg.se

2013-07-25 » 10:19:01

Hej Får jag stå i kö vore så snällt snälla vill vara med i en klubb som man inte blir utkastad ur :) vore snällt kramiz Hilda!
Ps. :thumbup: :thumbdown:?

2013-07-25 » 17:06:58

Hej, Kan jag få ställa mig i DBC kön?
// Ellen Bluestorm

2013-07-25 » 19:19:27



      Namn:
              Kom ihåg mig?

      E-postadress: (Valfritt)
      
      Blogg/Hemsida:
      
      Kommentar:
      
      
Trackback