Veckans schema v.2

Hejhej! :D jag vill först förvarna att vecka 6 kommer jag ha TVÅ nationella prov i svenska och kommer troligen INTE hålla en enda aktivitet från min sida(jenny) utan ifall ni medlemmar vill hålla och såklart april är det helt ok! :)
Eftersom ja måste klara skolan med höga betyg så måste jag ge allt nu,158 dagar kvar...
Men nu är det ju bara vecka 2 så det forsätter som vanligt. :D
 
 
Måndag - Ledigt som vanligt! :D
Men,jag känner för att hitta på något *fniss* Så jag tänkte hitta på en ny lek.. OBS detta är bara en test lek ;)
 
Hästboll... :D det är precis som fotboll,man är i 2 lag och JAG kommer vara fotbollen..eheh,jag kommer klä mig i svart och vitt och springa runt,vi ska vara i vingårds paddocken (eller någonstans där det är bättre mål) och sedan kommer ni få gå runt och springa på mig och ja kommer att springa efter den som 'har' mig. :)
Detta låter och verkar konstigt i mitt huvud :D men tillsammans kan vi få det att funka! :D
 
Klockan 17.30. :D 
Vi samlas i vingårds paddocken. :)
 
 
Tisdag - Klubbfoto.. :D Jag tänkte ta en klass bild ungefär,en ny logga och såklart EN och EN bilder på er. :) 
Detta är ungefär som ett klass foto. :) Endast ni som dyker upp kommer med på bild,ni andra kommer tyvärr inte vara med på bilden.
OCH rensning av medlemmar.
 
18.00 
Fort pinta stallet
 
 
Onsdag - Onsdags uppdaterings diskuterande. :DD
Och även ridlektion. :)
Vi samlas först i fort pinta (dem där små husen under bron) och pratar om denna veckas uppdatering,vad som kunde vart roligare,dåligt och sedan ett genemsnitt poäng. :D
Sedan ca 10min efter det börjar en ridlektion i vingårds paddocken. :)
Klockan 17.15. :)
Ridlektionen är som en vanlig lektion och lite dressyr aktig. :)
 
 
 
Torsdag - Aktivitet - Tvärtom dag! Vi sammlas vid Steves 19.00. Aktiviteten är då att vi kör tvärtom än vad vi brukar göra. Alltså ska vi rida baklänges och nu när det är vinter ska vi ha sommarkläder! mm! Sedan kommer vi även köra lite försten till OCH då ska ni såklart rida baklänges! :D
 
 
Fredag - Aprils dag.
 
Lördag - Hemligt event. :DD
 
Söndag - Möte klockan 15.00

Förr mötet blev knappt av pga att sso hade problem med servern och jag kom inte in på starstable under morgonen då mitt internet försvann. Det enda jag tänkte ta upp var detta med nationella proven som kommer vecka 6 och sedan om folk kan tänka sig ställa upp och såklart event idéer! :D 
Mer än så hade jag inte tänkt ta upp. :)
 
Vi är fortfarande på jakt efter personen som skrev sådär på dbcryttarna.blogg.se
vi tänker EJ ta bort inlägget föräns vi vet vem det är.
Och fortsätter detta kommer DBC ryttarna att tas bort och vi kommer inte ha en medlems blogg.
Alternativ att byta lösenord varje gång någon lämnar eller kickas ut ur klubben.
Dbc bloggen blev ju hackad av någon medlem och det håller ja fortfarande på att kolla upp,jag har mina aningar.
 
Och vi behöver verkligen rensa medlemmarna nu då kön är snart uppe i 70 personer. 
Det är extremt många och därför måste klubben hållas aktiv hela tiden ungefär!
Ha en bra vecka i DBC. :D



Hej Jen & App!

Jag kan tyvärr (vad jag vet just nu) inte komma på tisdagens fotning. Jag kan ju inte vara med på själva fotot som är av alla men skulle jag kunna få ta kortet en & en ngn dag? :)

Kram

2013-01-08 » 10:31:42



      Namn:
              Kom ihåg mig?

      E-postadress: (Valfritt)
      
      Blogg/Hemsida:
      
      Kommentar:
      
      
Trackback