Schema v.5

 NP proven är nästa vecka och jag (jenny) kanske måste plugga på gamla saker oså. Kanske inte kommer bli så aktiv slutet av denna vecka och början av vecka 6. 
Den 9 februari har jag och april ett event för klubbägare därav kommer eventet att ordnas av vissa medlemmar. Mer info sedan. 
 
Tänkte även ta upp nya saker
Vi börjar med en regel
MOORLAND CHAMPIONAT REGELN.
När man vinner blir man glad och när man förlorar blir man ledsen.
Ja,och många har börjat bli riktigt sura på att dem som vinner alltid skryter och säger - ÅH NEJ INTE ETT TILL GULD - oså. Eftersom jag är en av dem som både jävlas med folk och blir sur när jag inte vinner så bör detta nu fixas.
Vinner man guld .. eller silver eller brons JA va stolt och glad. Men du får INTE kalla någon sämst,du sög ect
för den personen kan bli riktigt sur. Jag är en av dem som får anfall och vill ungefär döda allt och alla :s därav hatar ja när folk säger så till mig och många andra med. Men när man själv vinner så är det tydligen okej att säga så. Så från och med nu FÅR du inte trycka ned folk,och blir man sur så sprid inte surheten i chatten.
Du får grilla fortfarande och du får säga att du vann något. 
Men klaga inte över att du vann,folk som vill vinna kanske inte gjorde det.
 
Sedan några ny titlar.
 
Erfaren ryttare - Ni som vinner på vardagarna kan längre inte bli mästare utan ni blir erfarna ryttare i 3-5 dagar. :3
Ridlärare - Lek ledare i 1 månad (undantag om du vinner mästare eller så) Lek ledare håller saker när jag och April inte kan. Lek ledarna byts ut samtidigt som Eleverna gör.
Stallflicka - Min personliga slav. Nejdå,men Alicia Starnight ville va min lilla 'slav' men jag tänkte att hon får vara test stallflicka denna vecka och så ska ja försöka komma på hur hon kan hjälpa till. :)
 
Alla dessa titlar börjar gälla nästa möte.
Om ni vill ha dem vill säga.
 
NY mötes tid oh NY mötes plats.
Nya tiden är 16.00 ( då majoriteten som kom och mejlade ville ha det ) Vi ska testa detta några gånger och funkar det inte byter  vi igen.
Nya mötes platsen är en av DC båtarna. Den som man ska hoppa till och är tom. 
OM det finns någon i klubben som inte är starrider kommer vi självklart byta båt för den stunden. :)
 
 
Måndag - Ledigt 
 
 
Tisdag -  Lära känna dagen
Det var längesedan vi faktiskt lärde känna varandra,och nu är det dags igen!
Vi ska lära känna varandra på nytt,här är några färdiga frågor som en hjälp på traven när nu ska berätta om dig.
OBS all info du säger om dig själva behöver INTE vara om sso.
* Ålder'
* Namn
* Intressen
* Stil
* Favorit mat
* Favorit godis
* Födelsedag
* Högsta dröm
 
Lite frågor. :)) 
Klockan 17.00 vid Will's väderkvarn. :))
 
Onsdag - Jogging
FP - VD
 
inga pauser. :D
Lämna hästarna i FP stallen och ta på dig joggingkläderrna.
FP stallet klockan 17.00 
 
 
 
Torsdag .- Skattjakt! Mycket enkel lek och mycket rolig! Det går till så att vi sammlas 19.00 vid VG och där tar jag emot frågor osv och sedan kör vi! Hur det går till då är att alla ska stå ungifär på samma ställe sedan kommer jag rida iväg till den skatten ni kan hitta. Ni kommer få 3 stycken ledtrådar och det blir lättare & lättare! Jag kanske säger "Det luktar olja" och då vet nog de flesta vart man ska - Oljefältet. Sedan komemr jag då stå där och se vem som kommer först dit, den får 1 p. sedan stannar alla där och jag rider iväg till nästa skatt osv! :)
 
Fredag - DBC är inbjudna till en fest av Alma Sunhill.
Vi möts vid valedale stallet klockan 18.00 :)
FIN KLÄDER PÅ
 
Lördag - hemligt event
 
Söndag - Möte klockan 16.00 DC båtarna i ML.



» Lea

Hej!
Jag tänkte skapa en egen klubb på lördag, och ja, jag undrar om ni ville samarbeta med min klubb? :3 Vet att ni redan gör det med (vad jag vet) Pink Stars. Men kanske jag också kunde? :)
Vi kunde typ göra events med varandra och sånt ibland... Och så kanske ni kunde hjälpa min klubb på traven :3 Tack på förhand!

Svar: Hej,vi sammarbetar inte med någon klubb så värst stort utan endast några event ytterst sällan för att förhindra alldeles för stora saker. Du kan mejla mig på starstable så kanske vi kan komma överäns om något. Men det är inte aktuellt just nu om vi ska göra något. Du kan dels dyka upp på våran klubbägar träff och få dig en stor rad med info. Mvh DBC.
diamondbubbles.blogg.se

2013-01-28 » 19:50:54

Okej då mejlar jag dig! ;)

2013-01-30 » 16:42:34



      Namn:
              Kom ihåg mig?

      E-postadress: (Valfritt)
      
      Blogg/Hemsida:
      
      Kommentar:
      
      
Trackback