Schema v3.

Pga skolan har ja inte haft tid med schemat och det kommer kanske hända lite då och då.


Onsdag - 18.30 med andra ord (många tyckte om den på julborde)
Förklaring för er som inte vet vad det är kommer då.
Samling - nilmers högland

Torsdag - Tjooo torsdag! Bara 1 dag kvar från fredag! :D Ja, jag (App) har länge tänkt på att göra en teater, med olika roller osv!  Sedan om vi får det bra kanske vi kan ta och filma det? :D Alltså kommer vi sammlas kl 19.00 på Steves, sedan kommer jag rida till ett privat ställe där vi disskuterar! Jag kommer alltså inte ha något manus och säga vad ni ska göra, utan ni ska komma med ideér själva! Och då bygger vi ihop en film! :D Detta kommer vi inte hinna fixa på 1 aktivitet så detta kommer hålla på veckan runt tills vi är klara! Och denna gång kommer vi nog bara prata om hur vi ska lägga upp allt medans vi käkar korv! :D Så kom med ett glatt humör och med hunger! Ev något att skriva på oxå! Och glöm inte att ta med IDEÈR! Hoppas vi ses! :D

Fredag - minievent med klubben pink stars.
Jag har valt att hjälpa ägaren för pink stars på traven med hennes klubb och därför ska vi ha en mys kväll.
Klockan 18.00 marleys bondgård.
Ta på er mysoutfits gärna korv och picknik :D vi ska grilla och picknika lite överallt ha en mys outfits tävling och en massa prat. :D
Fredags mys helt enkelt. :)

Lördag - hemligt event

Söndag - möte klockan 15







      Namn:
              Kom ihåg mig?

      E-postadress: (Valfritt)
      
      Blogg/Hemsida:
      
      Kommentar:
      
      
Trackback