Schema + Nyheter.

   Jag (Jenny) har fått ett nytt schema i skolan och slutar därför mycket tidigare än brukat, jag brukade sluta halv 4 ungerfär 2-3 gånger i veckan. 
Varje måndag (förutom var fjärde) Torsdag och Fredag. Nu slutar jag halv 4 endast Måndagar (förutom var fjärde)
Jag kommer alltså vara hemma (om ja åker hem efter skolan) halv 3 - kvart i 3 varje dag då jag slutar vid 14-14.20 Tisdag,Onsdag,Torsdag och Fredag. Det är väldigt skönt för en som går i nian. Men som ni vet jobbar jag varje måndag 16-20,men ibland jobbar jag inte. :) Så jag kommer troligen kunna ha lite bättre tider på schemat och kanske ha saker och ting på måndagar med (ibland). Sedan har folk velat byta mötets tid från 15 till något annat,men jag kommer inte kunna ta upp det om jag inte får förslag,jag anpassar tiden efter er. :) Så nu på söndag kommer vi fortfarande ha klockan 15 men kom gärna med förslag på en tid som passar,kan du inte komma med har förslag mejla eller kommentera här på bloggen. :)
 
Måndag - Ledigt (om vi inte hittar på något senare på obestämd tid.)
 
Tisdag - Lära känna dagen. 
Det var längesedan vi faktiskt lärde känna varandra,och nu är det dags igen!
Vi ska lära känna varandra på nytt,här är några färdiga frågor som en hjälp på traven när nu ska berätta om dig.
OBS all info du säger om dig själva behöver INTE vara om sso.
* Ålder'
* Namn
* Intressen
* Stil
* Favorit mat
* Favorit godis
* Födelsedag
* Högsta dröm
 
Lite frågor. :D 
Vi kommer bestämma vart vi ska vara på aktiviten men vi samlas vid Will's väderkvarn klockan 17.30.
 
Onsdag - Regel koll. 
Ja,denna vecka kanske blir mer om byggnad på klubben men det behövs det med!
Regel koll betyder att vi kollar igenom dem regler vi har och kommer på nya regler om vi känner att det behövs. :)
Vi samlas vid galoppbanan klockan 17.00
 
Torsdag - Eftersom att jag (Jenny) lovade april att ta hennes dagar så hade jag tänkt mig ha en ungefär som outfits tävling ;) fast med dem fulaste kläderna du har i din garderob (har ingen fantasi) kom på en outfit med dem,inget behöver matcha. :D 
Sedan ska vi köra lite små leker och synas i centrum i våra fina kläder. :D 
En av alla lekar är kurragömma hehe.. 
Vi samlas vid steves gård klockan 17.00
 
Fredag - Jag vet ännu inte om jag kommer ha tid på fredag så därför skriver jag ingenting här,så om april eller någon av er medlemmar känner för att ha något är ni välkomna att höra av er! :D
 
 
Lördag - Nu till vårat lördags event!
Ja,vårat första event med Ocean Panthers kommer nu på lördag. :D
Klockan 17.00 kommer vi samlas vid Fort pinta bron.
Det är flera lag med blandade OP'are och DBC'are. 
Det är 5 i varje lag. :)
Röd - Start
Mörkblå - 2
Orange - 3
Grön - 4
Gul - 5
Turkos - Mål
 
Alltså nummer 1 i laget springer till nummer 2 och 2 till 3 osv. :) 
Försten i mål vinner. :D 
Det laget kommer vinna 1 veckas mästarskap i DBC. :3
Reglerna är enkla..
inge transport eller hemringning. Då diskas du ur tävlingen. :)
Frågor?
Kommentera eller Mejla. :)
 
Söndag - Möte klockan 15.00 
 
 
Från en sak till en annan.. vissa i klubben visste inte vad lördagskorv var.. så här har ni det.
 
Lördagskorv (på finska lauantaimakkara) är en korv som främst används som smörgåspålägg och återfinns i Norden, främst Finland. Den består främst av svinkött och påminner en hel del om Falukorv.
 



» Emma

var kommer mötet att vara någonstans?

2013-01-27 » 01:04:46



      Namn:
              Kom ihåg mig?

      E-postadress: (Valfritt)
      
      Blogg/Hemsida:
      
      Kommentar:
      
      
Trackback