Oj..oj.. OJJ

 
Gud vad stor kön är! Nyss efter att den rensades var den uppskriven på över 90 personer! Detta är ju inte alls bra med lång kö! Vi får verkligen hoppas att starstable fixar nya platser! Så tråkigt att folk måste stå i en jättelång kö!
 
Men eftersom kön rullar på så hoppas vi att det det går hyffsat snabbt!
Det jag tänkte dra upp är då att ni kan inte skynda på kön tyvärr, utan ha tålamod och vänta!
Det är verkligen jättekul när folk säger att de längtar!
MEN kön rullar på så snabbt vi kan och det gäller bara att vänta!
 



Hej!:-)Ser ut som världens härligaste klubb, går det att ställa sig i kön?:)
/Susan Moonstar

2013-01-30 » 08:20:51

Haha, jag är ändå ganska glad att jag ställde mig i kö då jag gjorde för efter det att jag gjorde det med verkar kön ha växt hur mycket som helst. :O Ville också säga att ni har missat lite med kön i kodningen för när man öppnar ett inlägg (kommentera) så ser man den gamla kön. ;3

Svar: Hej!,jag vet. Vi har inte orkat fixa det. :3Och kommer troligen inte fixa det då det känns lite ovärt att fylla i kön på 4 sidor. :)
diamondbubbles.blogg.se

2013-01-30 » 10:00:56

Hej jen! har lite starstable problematik för tillfället då jag av någon anledning inte kan klicka på varken spela eller logga in länken

2013-01-30 » 16:33:30

Anledningen till att man inte kan ha t. ex 100 medlemmar är för att man inte kan se 100 medlemmar samtidigt på skärmen (frågade GM)

2013-01-30 » 18:10:52

Heej :D skulle vilja ställa mig på kö igen HAHA :D <3

2013-01-30 » 19:58:57

HEJ!
jag kommer inte in på Starstable.
kommer säkert komma in snart :3
men nu vet du varför jag inte loggar in :/
Men de ska förmodligen vara fixat snart >:D

2013-02-01 » 22:39:43
» Jaq!

Oj! Lååååång kö! Fast är glad ändå! Flyttat upp en bra bit :D

2013-02-02 » 03:18:32



      Namn:
              Kom ihåg mig?

      E-postadress: (Valfritt)
      
      Blogg/Hemsida:
      
      Kommentar:
      
      
Trackback