Herre min..

Som bilden talar.. Kön är uppe i 71 personer.. Det är helt sjukt :o
Alla i klubben är väldigt aktiva så det är ytterst svårt att kicka folk. Men nu måste vi faktiskt tänka fram och verkligen förstå att vi INTE kan ha en sådan här stor kö,det går inte. Vi kommer därför regelbundet kicka 5 personer VARJE söndag. Vi har dock inte alltid gjort det ifall vi vart 45 men nu måste vi göra det. Därför höjs kraven på oss alla.
Vill man vara kvar i klubben måste man vara aktiv. Men så kommer det såklart tillfällen där alla är aktiva och då kommer vi att kolla vem som vart minst aktiv i veckan och därför måste den ut. OM du inte förvarnar att du ska åka iväg så kan du inte komma tillbaka och be om att få komma tillbaka ifall du är utslängd. :/
Utan då är det kön som gäller. :)

Med vänliga hälsningar Jen och April.




Hej! Jag har blivit kickad från klubben och jag förstår varför - jag har varit oaktiv. :l

Varför? Jo min morfar fick en hjärtattack nyligen och den mesta tiden har spenderats på sjukhuset. (Han har gjort någon operation nu och är på bättringsvägen). Och när ens morfar är nära att dö är sso inte prio 1. :(

Jag har inte haft tillgång till mycket internet och ingen dator alls och därför har jag inte kunnat meddela er. :L

Skulle vara grymt snällt ifall jag skulle kunna få komma tillbaka till klubben. ♥

Kram, Sasha.

2013-01-14 » 20:21:08
» Jaq

Grymt! :D:love:

Stackars dig Sascha/Julia :/

2013-01-15 » 15:56:20

:love:

2013-01-15 » 15:56:32

Hej!
Jag ställde mig i kön förra veckan (tisdag eller onsdag), men jag är inte med på listan? Skulle vara jätteschyst om jag fick mitt namn där :)

2013-01-15 » 16:29:57

Jag vill gå ur kön till DBC ;)

2013-01-15 » 20:12:57

Wow... Dbc är en populär klubb :P
Cred till jen som sa att hon skulle göra ssos populäraste klubb, skapade en, och den blev fawn det!
HAHA XD
Fast hon är en urdålig pappa xP
Som kickat mig 11 gånger för skojs skull, Spikat upp mig på ett kors och dödat mig ett par gånger :D
Go Dbc! :love: :-d

2013-01-22 » 11:58:04



      Namn:
              Kom ihåg mig?

      E-postadress: (Valfritt)
      
      Blogg/Hemsida:
      
      Kommentar:
      
      
Trackback