DBC' award 2012...

 
                                             Hej! :D Eftersom jag inte har bilder på alla vinnarna på awarden kommer jag att spara bilderna till senare tillfällen alltså ifall jag (som planerat) ska ha en intervjuv med varje vinnare. :) Där efter kan bilderna komma upp. Men ni kan få reda på vem som vann och vilken kategori. :DD
 
 
                                              Det är vad ni röstade. Ytterligare 2 vinnare kommer vid senare tillfälle. :) 
 
 
 
 
 


 
 
 
 



» Jaq

Hehe, men jag röstade inte 0.0

2013-01-02 » 02:41:26

Hej Jenny och April! Jag skulle vilja fråga en sak ;) ni hade ju DBC awards i eran klubb, vilket jag tyckte verkade awesome! Jag undrar därför - får OP ha samma sak, eller iaf ngt liknande? För det var en sjukt bra idé :D Ofc kan vi skriva "Idé från DBC" mm, men vill liksom bara kolla med er ;) svara gärna på denna kommentar elr maila [email protected] tack! :) ha det bra :D

2013-01-04 » 18:43:13



      Namn:
              Kom ihåg mig?

      E-postadress: (Valfritt)
      
      Blogg/Hemsida:
      
      Kommentar:
      
      
Trackback