Veckans schema V.9

 
Det finns nog inte så mycket nytt att berätta. Iallafall så kommer jag (April) kanske vara lite oaktiv denna vecka istället p.g.a skolan, eftersom jag var sjuk förra veckan. 
Jenny kommer även vara oaktiv onsdag eftermiddag,torsdag och fredag morgon.
 
Veckans tema är Överlevnad.
 
DBC fotoalbum: Diamond Bubbles Company
Jennys blogg: Jennysnowhill.blogg.se
Aprils blogg: Starstableonline.se
 
 
Måndag - Rebecca Darkfield aka Jenny Snowhill. Håller dagens aktivitet istället för jenny på onsdag.
Tid: 18.00 efter MC
Plats: Steves paddock.
Info:
Vi samlas efter mc vid steves paddock där ni blir inledade i grupper. Och regler m.m
När vi pratat klart om vad som ska ske kommer vi rida till väderkvarnen där första gruppen håller en tävling. Men när tävlingen räknat ned till 0 skall den gruppen som tävlar fort hoppa av hästen och springa hela loppet. (Jag kommer säga till vilken grupp som börjar) efter att den gruppen kört möter vinnaren där vinnarna i andra grupperna. :D 
 
Tisdag - Jennys dag.. funderar fortfarande ;_; 
Tid:
Plats:
Info: Mer info kommer under måndagen. Funderar på inte nudda leken men vi får se!
 
Onsdag - LEDIGT
Tid:
Plats:
Info:
 
Torsdag - April -Uppdragsdag
Tid: 19.00
Plats: Ridhuset
Info: Eftersom denna vecka handlar om överlevnad så ska jag ge er nästan omöjliga uppdrag! 8D

Fredag - April
Tid: 19.00
Plats: Ridhuset
Info: Kommer senast info på onsdag!
 
 
Lördag - Event, Last Man Standing - April
Tid: 19.00
Plats: Övergivna Sommarhuset
Info: Veckans Event är då Last Man Standing som jag länge velat göra! Så nu kör vi!
 
Detta är då en eliminerings-lek. Vi sammlas klockan 19.00 vid övergivna sommarhuset. Detta är den ända chansen du har till att vara med! Jag kommer skriva upp alla som är där och vill vara med på lappar och sedan så lägger jag de i en burk. Sedan kommer jag gå i grupp med var och en person och dra ett namn från brurken och säga det namnet till personen jag är i gruppen med.
 
Det namnet jag säger att du får ska du eliminera. Så vi säger att du TEX får Jenny Snowhill. Då ska du eliminera Jenny från denna lek / detta spel.
 
Det finns 3 sätt du kan eliminera på:
1. Om "offret" står stilla i paddocken på Steves kan du gå och ställa dig i den (ganska precis i den) och sedan säger du ELIMINERAD!
2. Om du tar på dig exakt samma outfit som ditt offer och ställer dig i "offrets kropp" och väntar 5 sekunder och sedan säger hästens namn!
3. BESTÄMMS PÅ LÖRDAG INNAN EVENTET, KOM MED FÖRSLAG PÅ ETT SÄTT ATT ELIMINERA!
 
Sedan när du blivit eliminerad så ska offret (den du eliminerade) ge dig/säge till dig det offret den hade! Alltså om du eliminerat Jenny, så ska Jenny (enligt regler) säga vem h*n skulle eliminera, tex Jenny skulle eliminera April, men du eliminarade Jenny, då ska Jenny säga att hon ska eliminera April. Och med det så ska du eliminera April! Tillslut finns det bara 2 stycken som då ska eliminera varandra och när den ena lyckas så har den vunnit!
 
Hur kan detta event ta 2 veckor då? Jo, för den första gången kommer jag lotta ut namnen mm och nästa vecka så ser vi vem vinnaren blev mm!



Min dator e på lagning så jag kan inte komma in på SS på typ hela veckan! :( förhoppningsvis kommer jag till lördagens aktivitet men det e inte säkert! Snälla kicka intr mig, lovar att nör den e lagad att vara JÄTTE AKTIV!

Svar: Okej! tack för att du sa till!:D
diamondbubbles.blogg.se

2013-02-25 » 20:42:33

Mitt Internet är fortfarande helt kasst. Jag kan därför inte vara med på någon aktivitet förens till helgen! Hoppas ni förstår.

2013-02-28 » 15:35:54

Öh, hm. låter.. komplex :S Men jag kommer :P

//Madde

2013-03-02 » 16:26:19



      Namn:
              Kom ihåg mig?

      E-postadress: (Valfritt)
      
      Blogg/Hemsida:
      
      Kommentar:
      
      
Trackback