va i ..

Det är otroligt mycket strul med headern och bakgrunden.. även så på min blogg - snowhill.blogg.se -
detta kommer jag och april kolla upp imorgon och förhoppningsvist fixa!
 
 
Kön kommer inte uppdaters föräns vi fått igång headern och bakgrunden. Så ni som ställt er i kö får vänta några timmar till innan ni står med!
 
men ta det lugnt ni kommer inte hamna längre bak för de!



Hej, ursäkta men. Jag står inte med på listan och jag sa till nån av er för väldigt länge sen att jag ville va med. O då kollade jag att jag fanns med på listan o det gjorde jag. Men nu gör jag tydligen inte det?

Svar: Har du kollat noga ? eftersom man åker ned hela tiden närmare nummer 1. Om du har stått på kö men INTE gör det längre är enda alternativen att du tagit bort dig från kön eller fått ett mejl där det står om att du får gå med i klubben.
diamondbubbles.blogg.se

2013-02-12 » 19:13:03

Jag finns heller inte med på listan:-(

2013-02-13 » 08:06:35

Jenny: Jag har tittat SUPER noga. O jag finns inte med. O jag har inte fått nåt mejl o inte sagt att jag vill ta bort mig från listan så jag vet inte riktigt?
:question::-(;-(

Svar: Jo :s du finns med. Man måste kolla noga,kolla på plats 64. :)
diamondbubbles.blogg.se

2013-02-13 » 18:15:51

Jag skulle gärna vilja ställa mig på kö på denna klubben namn står ;-)

2013-02-13 » 18:28:12

Kön ökas men jag står aldrig med...
Komenterade för en vecka sedan :(

2013-02-20 » 21:16:54

Inte för att vara tjatig, men fler och fler ställer sig i kö men jag kommer inte med fast jag meddelade här i komentarer för en vecka sedan..

2013-02-20 » 22:41:45



      Namn:
              Kom ihåg mig?

      E-postadress: (Valfritt)
      
      Blogg/Hemsida:
      
      Kommentar:
      
      
Trackback