Jenny kommer inte in...

Hej allihopa!, jag kommer inte in på starstable på mitt riktiga konto (jenny snowhill) vet inte vad det är för problem det vill inte funka. Jag kommer fram till det står laddar och för er se de ut som att ja kommer in men sedan fastnar allt och när ja minimerar kommer den där rutan upp som frågar om jag vill spara en diagnotic file eller nå. Och sedan försvinner hela sso. Jag kommer dock inte på mina andra konton så jag kommer befinna mig på Jenny SLOWhill fram tills mitt egna konto börjar fungera. Hoppas det börjar funka på lördag. Har mejlat supporten ect. 
Men,ja om det är något så kommer jag befinna mig på Jenny Slowhill och sedan trixa med en blogg - snowhill.blogg.se - 
 
 



Exakt likadant för mig nu, laddarcirkeln fastnar precis innan man ska börja fela,och så har min SR-tid tagit slut,så skulle förnya,men när jag skulle skriva in koden jag fått så står det antingen att det är fel kod,elr att mitt mobil-nmr är ogiltigt. Vääldigt irriterande,jag har ju kommit in tidigare idag! :bigeyes::thumbdown::-(:mad:

Svar: Hej!,jo dem har fixat det nu. :DOch ang sms sakerna så måste man ha Wywallet nu för tiden för ett genomföra SMS köp. :)
diamondbubbles.blogg.se

2013-02-07 » 18:13:09



      Namn:
              Kom ihåg mig?

      E-postadress: (Valfritt)
      
      Blogg/Hemsida:
      
      Kommentar:
      
      
Trackback