Dagens Event!

 
Hejsan!
Här kommer lite info om dagens event!
Eftersom Jen kanske inte hinner hem så håller jag (App) i det. Men vi hoppas att Jen hinner hem!
 
Först lite snabbinfo:
Tid: 18.30 19.00
Plats: Ridhuset
Medtag: Glatt humör & bra tålamod
 
Vad är det då vi ska göra? Jo, vi ska köra kurragömma över HELA Jorvik, inklusive gåd! Ni får gömma er vart ni vill! Och ni kommer få en ganska bra tid att gömma er (ca 10min) Transport & Hemringning är okej!
 
När sedan alla gömt sig kommer jag och ev Jen att leta efter er.
Vinnaren som vinner detta vinner en direktbiljett in till dbc som du kan ge till din kompis + Mästare i 1 vecka!
 
För att vinna detta behöver du vara smart, listig och inte minst ha bra tålamod!
 
Hoppas vi ses!
 



Hejhej, skulle vilja ställa mig på kö till dbc igen efter att blivit kickad för oaktiv. :3

2013-02-24 » 12:14:33

Kan jag komma med i kön, egentligen före några med tanke på att jag komenterade för mer än en vecka sedan :/

Svar: Du måste mejla någon av oss på Starstable. :)
diamondbubbles.blogg.se

2013-02-24 » 13:54:07

Kommer inte in på SS så kommer inte till mötet! :(

Hoppas ni inte kickar mig!

2013-02-24 » 15:50:27



      Namn:
              Kom ihåg mig?

      E-postadress: (Valfritt)
      
      Blogg/Hemsida:
      
      Kommentar:
      
      
Trackback