DAGENS AKTIVITET.

Tid - 18.15 
Plats - Steves gård. =D ( INTE PADDOCKEN. BAKOM HANS LILLA HUS XD )
 
 
Det går ut på följande.. :)
Jag jenny kommer att gömma mig NÅGONSTANS i jorvik och eran uppgift är att hitta mig. :D 
Jag kommer att försöka gömma mig någonstans där det kan kosta en livet att ta sig upp xD
Men om det inte funkar kanske jag bara är under en sten.. :) 
Ni kommer delas upp i lag. Hur många i varje eller hur många lag kan jag inte svara på nu. 
Ni kommer att få 10min på er att välja ett lag namn och lag outfit. :) ( Ni behöver ej ha samma kläder på er. Men samma färg vore bra. xD )
 
Varför ni är i lag är för att ni INTE kommer få ringa hem eller transportera er. Så då är det ju bra att ni delar upp er. :)
Vinnande laget vinner en intervjuv på denna blogg. :) Och där kommer det komma lag frågor oså. :)
 
Frågor? hör av dig. :D 
 
 






      Namn:
              Kom ihåg mig?

      E-postadress: (Valfritt)
      
      Blogg/Hemsida:
      
      Kommentar:
      
      
Trackback