~ FRAMTIDEN. ~

Idag gick vi igenom väldigt mycket nytt. Jag har tyckt att DBC har ett vinnande koncept. Men, nu måste det ändras! Vi har skaffat oss dem 3 gyllene riktlinjerna. Som ni kan läsa om här under!
 
 
Dessa riktlinjer är en bra överblick över vad som räknas för att du ska räknas som aktiv!
 
1. Kom på aktiviteterna/eventen/mötena. Men, vi säger att du bara får sitta vid datorn 3 dar i veckan, och då spelar du starstable. Välj då att ta EN dag på mötet, då mötena är viktigare än någonting annat i klubben.
Du behöver inte vara rädd om du missar 4 dar i veckan, men då lär du följa dem andra punkterna!
 
2. Delta i chatten, att visa intresse för andra spelare och visa att man kommer överäns. Och kan komma med sin egna åsikt utan att vara rädd för vad andra tycker. Kort och gott, prata gärna i chatten, det får dig att synas i mina ögon! :)
 
3. Delta aktivt i chatten och aktitiverna och hjälp gärna till så mycket du kan. Att hjälpa till, hålla event m.m är en bra början. Det gör dig mer aktiv, och visar att du tar ansvar. Perfekt kompletering om du missat 4 dar under en vecka. Och när vi väl har event så lyssna gärna, och var tyst tills vi är klara med genom gången. Och komma med förslag! 
Det finns 2 nya regler. Den första som är viktigast i mina ögon är att, på senaste när folk kommer lite sena. Så skriker dem ut i chatten. - FÖRLÅT FÖR ATT JAG ÄR SEN.- - HAR VI EVENT, VART DÅ OCH VADÅ !? -
Sånt ska nu ta ett slut. Ni förstör mycket för mig då jag kanske har genomgång. Kommer ni sent och tror att vi gör någonting,  KOLLA BLOGGEN. Ta reda på allt själv, och smyg in i gruppen. Känner du att du måste veta det vi pratat om tidigare så bjud in mig i grupp, är jag i grupp får du gärna be mig lämna så kan jag förklara om allt för dig enskillt. Så, inga mer skrik om att du är sen, du kan ta det efter åt och be om ursäkt, och förklara varför om du vill. Men, jag bryr mig inte egentligen. Tanken att du tog dig till oss är det som räknas!
 
Sedan, fråge regeln. När folk har frågor skriker dem gärna ut frågan oså. Men, idag kom förslaget om att om du har en fråga gör den...
Det visar att du har en fråga, jag kommer notera detta. Och när jag förklarat klart, kommer jag då ta en fråga i taget. Enkelt och smidigt. 
 
 
Vad är då följden utav dessa om du bryter dem. Jo, en sur Jenny. Det gör mig lätt sur, och det kommer påverka hela aktiviteten. Och resten utav dagen, detta är inte mycket att begära från er. Så snälla, följ dessa! :)
 
Nu till det många utav er som står i kö väntat på!
Detta blir en stor besvikelse för er, men höjd punkt för andra. Vi kommer inte längre att slänga ut 5st per vecka. Utan 1 person! Meningen är att det blir enklare för alla, ingen stor press på att komma dit och dit. Meningen är att vi kommer mejla ut till den personen som ligger lite illa till, så den personen kan ha en vecka på sig att skärpa sig om den känner för det. Om inte kommer denna person åka ut, ibland kommer spontan kickningar skes. För vi måste hålla detta med en person i veckan, eftersom det inte är så mycket press på oss. 
Tankar om att ta bort kön, och låta folk komma och gå som dem vill är också någonting som suttit i mitt huvud ett tag. Men, mer om det får vi ta då. Det kommer nu ta längre tid att komma in i DBC. Och, vi kommer hålla kön stoppad ett par månader fram. Så ingen kommer kunna komma med i kön, men folk kommer rasa ned en efter en! :) 
 
Förlåt för denna grejj, men det måste bli såhär. Känner du för att lämna kön så är det bara kommentera här med ditt sso namn, och kö plats! 
 
 
 
 
 
 
 
 



när kommer ni dela ut / tävla om fribiljeter

2013-08-27 » 16:39:29

Jag vill byta namn från dina starwood till dina Queennight är det ok?

2013-08-27 » 19:54:44

När tror ni att jag kommer in i klubben? Har stått på 29 länge nu :(

2013-08-28 » 23:21:58

Älskar. Toro på DBC till 100% 97 plats har jag. Men att jag ens köar är stort för mig. DBC är min förebild. Snart träffar jag er alla! GO DBC GO!!!

2013-08-31 » 13:34:41

hej! kan du skriva upp mig på kön när den startas eller så får du väldigt gärna maila mig på sso när kön är igång? C: tack på förhand! / emily som vill komma med i dbc!

2013-09-06 » 15:13:59



      Namn:
              Kom ihåg mig?

      E-postadress: (Valfritt)
      
      Blogg/Hemsida:
      
      Kommentar:
      
      
Trackback