veckans tema och schema

Hej, denna vecka skulle vi haft dbc horse show, men pga vissa skäl kommer ej vi ha det denna vecka. Vi kommer istället ha en lugn och sansad vecka, dels ta igen förlorad tid och sånt. 
 
Måndag - Ledigt
 
Tisdag - Ledigt, ni som är inne får mer än gärna fira valborg tillsammans och sedan höra av er hur ni hade det.
 
Onsdag - Förberedelse för dbc's framtid och även för 1 års firandet.
Klockan - 19.00 
Plats - Övergivna bondgården.
Info - vi ska prata om allt mellan himmel och jord ungefär!
 
Torsdag - Hur snabb är du på att göra blåa? Jag App kommer göra upp en bana ni ska rida så snabbt ni kan och den innehåller även lite blåa uppdrag! Klockan 18.30 sammlas vi i ML! OBS! Ni får ej ha gjort sysslorna i ML, VD, FG, inte heller loppen! :)
 
Fredag - En efter längtad övernattning. 
Klockan - 20.00
Mer om detta på torsdag.
eller fredag eftermiddag.
 
Lördag - Hemligt event.
 
Söndag - Möte klockan 16.00 på dc båten! :)



» Tiff

Vadå för skäl? Bara undra jag som längtade )::-(

2013-04-30 » 07:50:02

Hej jen :love:

jag är långt ner på kön men de ska bli jette kul att på va me i DBC!
åå vad de ska bli kul kram sara :love::love::love:;-):thumbup:

2013-04-30 » 12:30:50

Jag säger upp min kö plats

2013-05-01 » 16:24:42

Förr var jag 11 nu e jag 30??

Svar: du måste kolla kön direkt när du kommer in istället för att kommentera oh sedan kolla! :D
diamondbubbles.blogg.se

2013-05-01 » 19:23:03

Okej, men kan ni säga hur man fick dit musiken här nere? Vet hur man gör men HTML trasslet förstör mycket... xD

Svar: Well, det är lite.. svårt att förklara. xD Mejla oss!
diamondbubbles.blogg.se

2013-05-02 » 13:45:49



      Namn:
              Kom ihåg mig?

      E-postadress: (Valfritt)
      
      Blogg/Hemsida:
      
      Kommentar:
      
      
Trackback