Spion vecka!

Veckans tema är då spion och även poängsamling. :D Du får 5p om du vinner aktiviten, 2,5 om du kommer tvåa och 1 om du kommer 3a. 
Du får även 1p om du dyker upp på aktiviten och sedan om du kommer med gott uppförande. 
Denna vecka kan mycket hända i gåd och det betyder att ni som ej kan komma dit ej kommer kunna åka ut ur klubben denna vecka. :)
Dem 3 med flest poäng på lördag kommer duellera om sista poängen och slåss om en fribiljett.
 
 
 
 
 
Klockan 20.15 samlas vi vid GÅD skogen (vid Emma)
Ni ska klä er så svart som möjligt. 
 
Vi ska köra 'jaga' ungefär. :3
Det är två lag med ungefär lika många i varje :3
Ena laget ska jaga och andra springa. Jag kommer släppa in en från varje i GÅD skogen. Den som ska springa ska försöka ta sig ut från GÅD skogen inom 5min MEN springaren måste först skaka av sig jagaren i skogen och springa ut. :D 
 
Varje person som hinner ut utan jagaren efter sig vinner 1 poäng till sitt lag. Om inte får andra laget 1 poäng. Vinnande laget ska sedan duellera mot varandra. :)
 
 
 
Klockan 19.15 kommer Jenny att gömma sig någonstans i jorvik. Kommer ge 3 ledtrådar. Det kommer vara ett otroligt bra ställe (hoppas jag)
Ni ska sedan en och en hitta mig hjälp av dessa kodord och ledtrådar jag ger er. 
Den första som hittar mig får 5p. :D 
Vi samlas vid fågelskrämsåsen :D 
 
 
Klockan 19.00.. vi samlas vid fågelskrämsåsen och kör KODORDS gissning. :D
Jag säger kodord och ni ska gissa.. ungefär.
Den blåa ryttaren.. ( det är ju jag för jag är oftast i blått ) :D
 
 
 
Klockan 18.30  20.15, steves gård, instruktioner får ni där, eftersom om jag ska förklara här brukar jag ändå behöva ta om det xD Du kommer att testas på dina spion-kunskaper C: och det har någonting med att "skugga" folk.. ;)
 
Klockan 20.00 möts vi vid DC's högkvarter (klä er så svart som möjligt)
 
Vi ska tävla om vem som kommer till mitten först och sedan tillbaka ( NI FÅR EJ TA RÖREN NER )
Vinnaren får 5p! :D 
 
Klockan 20.00 duell kampen! 
Hemliga grenar.. kommer upp på fredag. :D 
 
Klockan 14 är det bröllop! :D 
Denna beskrivning fick jag av Kelly Goldbridge
Det hela börjar 14 i slottet, där kommer vi att vigas. MEN Bestmans, Brudtärnor och präst måste vara där 13 för att checka placering och sånt där. Efter vigseln kommer vi rida till Barney för middag/lunch och mingel. Sen kanske vi kör någon lek eller så, beroend på hur många som är kvar. KLÄDSEL, Bestman: BLÅTT | Brudtärna: ROSA | Övriga: Så lite vitt, rosa och blått som möjligt. Präst: VITT OCH SVART.
 
Klockan 16 är det även möte på DC båten. :D 



Vad är det på torsdag?
Och så vill jag säga att man MÅSTE ta rören ner, för när man går mot portalen går man ju upp på en grej efter väggen och sen ner, man kan inte komma upp där igen och så kan man inte bara springa rakt fram, för där står två vakter.

2013-04-07 » 19:11:51

Var är Dc' Båten? I moorland-Fp eller?

2013-04-07 » 21:32:15

Heeej! :3 Jag skulle väldigt järna vara med i DBC. Så kan ni ställa mig i kö eller ska jag mejla er på SSO?

Svar: Mejla oss! :D
diamondbubbles.blogg.se

2013-04-07 » 22:28:49

Kul:-P

2013-04-08 » 07:55:51

Nästa veckan då? Kommer man åka ut klubben nästa vecka??? Det vill jag aldrig göra :)

2013-04-08 » 16:38:39
» Sandy

Hur gör man för att komma med i klubben när man har full post???? ;-P

2013-04-09 » 21:02:51

HAHAA Gud drömde irl att jag gick med i DBC x'D Haha ni var jättesnälla även i skönhetssömnen :3

2013-04-09 » 22:16:59

det här är tredje gången jag säger till, ställ mig i kö till DBC.

2013-04-11 » 15:19:53

Sandy. Du får ta bort posten

2013-04-12 » 14:29:06



      Namn:
              Kom ihåg mig?

      E-postadress: (Valfritt)
      
      Blogg/Hemsida:
      
      Kommentar:
      
      
Trackback