Veckans schema v.39

Måndag - Ledigt
 
Tisdag - Ledigt
 
Onsdag - Outfits kampen.
 
Outfits kampen går ut såhär
Jag (jenny) kommer välja ut 5-7st kategorier t.ex Hoppning då har ni som är med 5min på er att välja ut en outfit som passar eller liknar som en hoppryttare (jag kommer välja först och främst utseendet på outfiten)
Jag väljer ut 1 vinnare på varje kategori och den personen får 1poäng om det står mellan två som  har likadan outfit eller är lika 'fina' eller 'passande' så får dem 0,5poäng var. Den med mest poäng när kampen är slut vinnare mästarskap i 3 dagar. OM 2 eller fler skulle landa på samma poäng har jag en slutlig kategori som avgör det. :) 
Vi kommer samlas vid Vingården (stallet) klockan 17.30 och klockan 17.40 kör vi igång tävlingen (vi väntar tyvärr inte på någon efter 17.40 :/)
 
Torsdag - Aprils dag - fyll i
 
Fredag - Aprils dag - fyll i
 
Lördag - Veckans event har ni medlemmar valt och det blev spökkväll igen vi kommer att samlas vid övergivna bondgården och välja en plats där vi ska vara
Klä gärna ut er till något små läskigt 8D evenet börjar 20.00 och avslutas när vi väl tröttnat osv. :)
 
Söndag - möte igen klockan 15.00
 
 
Mvh Jenny Snowhill & April Starwood






      Namn:
              Kom ihåg mig?

      E-postadress: (Valfritt)
      
      Blogg/Hemsida:
      
      Kommentar:
      
      
Trackback