Hej! Jag heter April Starwood. :)

April Starwood var namnet ja :)
 
Jag har tidigare ägt GF (Golden Fighters). GF sammarbetade med DBC och vi hade event ihop. Dock bestämde jag mig för att lägga ner GF eftersom den var ganska gammal och "ut-tjatad".
 
Sen tänkte jag starta en ny klubb, en ny start. Men då erbjöd Jenny att jag kunde få vara med i DBC och bli en av ägarna där. Så jag kollade med de GF'are som stog och väntade på den nya klubben om det var okej. Så vi slog ihop några av GF in till DBC. Nu ska vi väll se hur detta fungerar och förhoppningsvis kmr detta fungera jättebra!
 
"Jag kunde inte motstå DBC"
Jag har hört så bra om denna klubb och jag vet att de är en bra klubb eftersom jag känner vissa som var med i den :) Jag vet att den är aktiv, arrangerad och rolig. Som en familj. Jag trivs redan nu och känns skönt att dela på en klubb ist för att ha en egen och ta ALLT ansvar, vilket är ganska mkt.
 
Sen hoppas jag att ni medlemar accepterar mig som en ny av klubbägarna, jag ska göra det bästa jag kan :)
 
För att lära känna mig mer kan ni besöka min blogg som jag bloggat på i snart 1 år :)
Jag har 2 sidor en flum, sen seriös :)
 
Sen har jag även 2 konton, April Starwood och April Sunwood. Jag är SR på båda just nu :) Varför jag har 2 konton är för att om ngt skulle hända med April eller om min postlåda är full osv kan ni mejla April Sunwood :)
 
Min trogne springare heter Wilddancer och kallas Wille, han tycker om staket och sura godisar ;)
 
 
//App, Aprilo, Aprilö, Appe eller April :P



Välkommen April och alla GF:are! (:

2012-09-02 » 13:56:23

vad heter din blogg App?? Bra inlägg (Y)

Svar: http://starstableonline.blogg.se. Kram App :)
diamondbubbles.blogg.se

2012-09-04 » 21:13:39



      Namn:
              Kom ihåg mig?

      E-postadress: (Valfritt)
      
      Blogg/Hemsida:
      
      Kommentar:
      
      
Trackback