Skilda föräldrar och dator problem

Hej!,vi kommer ju behöva rensa minst 5st medlemmar varje lördag/söndag. 
Vi går först och främst på hel heten av din tid i klubben,om det inte funkar tar man bara senaste veckan. 
Där kommer det stora problemet. Vissa har skilda föräldrar och kan bara vara inne på sso varannan vecka. 
Detta inlägg är då väldigt viktigt att NI som har detta problem KOMMENTERA med ditt sso namn för att jag och april ska ha hänsyn till er och inte kika er ifall ni vart hos mamma/pappa och inte kunnat spela. Kommentera då (som ja sa nyss) med erat namn OCH om du är borta ojämna veckor eller jämna. :)
Detta är mycket viktigt inlägg, iallafall för er som inte vill bli utslängda för att ni inte haft tillgång till sso. 
Samma sak med ALLA andra. Har ni problem med att logga in på sso. Kommentera då ett valfrit inlägg på denna blogg för jag kollar alltid igenom alla kommentarer innan ja kikar för att veta vilka som sagt till om problem. 
Skulle det vara så att hela din dator har problem och du inte har tillgång till att kommentera heller så får ni helt enkelt säga till sedan på sso ifall ni blivit utslängda att ni haft problem med datorn osv. Men tyvärr kan jag inte ta in er direkt utan ni måste ställa er i kö. :)
 
Några frågor angående detta?
Lämna en kommentar :) 
 
Mvh Jenny & April!



Jag har skilda föräldrar och har bara tillgång varje vecka :P ni märker ju när jag är hos pappa (kan inte vara aktiv hos pappa) ;)

2012-10-15 » 16:11:29

Jag har skilda föreldrar:(

2012-10-15 » 16:39:06

Jag har inte skila föreldrar men jag har ofta att datorn inte vill lyssna på mej, då kan jag inte komma in på sso, så ni vet att jag kanske inte kommer in ibland :)

2012-10-15 » 18:20:19

Har också skilda föräldrar, jämna veckor som denna veckan kan jag vara inne mycket. Ojämna veckor är jag hos pappa och då blir det inte lika mkt.

2012-10-15 » 19:03:41

Jag har skilda föräldrar och eftersom jag går sista året i nian, så har vi jättemycket nationella och så. Därför är jag inte inne så mycket, plus jag har två hästar också :/

2012-10-15 » 21:19:06

Har skilda föräldrar :/ Hinner inte alltid lika mycket varannan vecka...

2012-10-16 » 17:25:45

Ja som ni vet så har jag skilda föräldrar, jag bor varannan vecka hos min pappa där jag då inte har någon dator. Jag kommer till pappa på fredagar, och stannar där tills onsdagar (alltså 5 dagar.)
Från onsdag till nästa fredag är jag hos mamma (alltså 9 dagar) jag är alltså mer hos mamma. :) dessutom varje gång jag är inne på sso är jag inne på min mammas jobb dator (har ingen egen) drf kan jag få problem ibland när hon tar med den till jobbet. Då vet ni :) puss nano

2012-10-16 » 18:35:32

Har inte skilda föräldrar, men jag har börjat åttan, vi har asmycket läxor. Sen rider jag en häst så ofta jag kan, och sen har jag konfirmationsträffar varje tisdag. Så jag har något varje dag.

2012-10-17 » 21:45:20

mina föräldrar är skilda men jag bor bara hos pappa(ingen dator finns hos min pappa) en dag i veckan ibalnd 3 men oftast en annars är jag hos mamma o hon har en dator:D

2012-10-21 » 16:45:17

Jag har inte skilda föräldrar men går i åttan så det är mkt plugg! ;/ Och sen så är jag med kompisar m.m och jag och min familj har skaffat en valp nyss så vi har två hundar nu och jag måste passa dem ibland på dagarna!

2012-10-23 » 19:27:38

Hejsan! Ja jo jag kan inte varannan vecka.. Ojämna veckor är jag hos mamma. Jag byter på fredagar till pappa så jämna veckor pappa och Ojämna mamma. OFTAST kan jag INTE när jag är hos mamma. Men när jag är hos pappa på onsdagar kan jag INTE heller.. om ni undrar ngt så skriv ngn stans xD <3

2012-10-25 » 14:38:52



      Namn:
              Kom ihåg mig?

      E-postadress: (Valfritt)
      
      Blogg/Hemsida:
      
      Kommentar:
      
      
Trackback