Schema för spökveckan v44

BUUUH..hehe ;) ja..vi ska som sagt ha halloween tema under nästa vecka. :D 
Ska bli kul.
 
Schema för hela veckan ser ut såhär
 
Måndag - Vi startar veckan med halloween outfits utställning. 
Klockan 19 kommer vi samlas vid Doyles kyrka och jag hoppas ni valt ut era kostymer för veckan då! :)
Vi avslutar aktiviten när vi dragit en vinnare. Vinnaren får mästarskap/erfaren ryttare fram till lördag denna vecka.
 
Tisdag - Vi ska gå bus eller godis mina vänner! :) 
Vi kommer att rida runt troligen hela jorvik och fråga folk om bus eller godis, knacka dörr,busa och massa mer!
Vi samlas i moorland klockan 20 och avslutar när vi inte orkar mer. 
 
*(Jenny borta söker assistent om april inte är närvarande hör av dig onsdagen 31/10))
Onsdag - Spökvandring..  Vi ska rida/gå runt i vissa delar av jorvik och skrämma folk! 
Vi samlas i steves paddock 21.00
 
Torsdag - Övernattning vart kommer vi bestämma den dagen. Vi samlas kl 21 i övergivna bondgården. 
Vi ska rida runt och ha kul,massa spökhistorier kommer och vi ska såklart skrämma folk åter igen 8D
 
* (jenny borta söker assistent om april inte är närvarande hör av dig(fredagen 2/11))
Fredag - Spökdisco. Klockan 20.00 
 
Lördag - Hemligt event ;).. halloween relaterat och fina priser.
 
Söndag - Spökdressyr (alltså ha på er halloween kläder) vi kommer ha dressyren precis efter mötet så vi säger 16 och möte som vanligt i övergivna bondgården klockan 15.00
 
Jag jenny vet redan nu att jag inte kommer kunna vara närvarande på vissa saker. Och dem sakerna är markerad med '' *  ''i början.  Och ja..skrev dit nu att ja kommer vara borta så att haha xD
Hör av er ifall ni vill ta över ledarrollen för den stunden! :) 
 
Ni får ursäkta denna hemska kvalitet på bilden och att man  ser ena kanten av dator skärmen. Mitt redigeringsprogram vägrade att spara min bild och jag orkade inte göra om den. Så ja fick göra det bästa av situtionen att ta kort med mobilen då varken fraps eller print screen funkade.
Jag kommer såklart byta ut den till den riktigta så fort jag orkar göra om bilden så den kan sparas. 
 
 






      Namn:
              Kom ihåg mig?

      E-postadress: (Valfritt)
      
      Blogg/Hemsida:
      
      Kommentar:
      
      
Trackback