Lördagens hemliga event.

Hej!, jag vet att jag inte lade upp något schema osv. Men det var för att lektioner istället kom upp på medlems bloggen (dbcblogg.blog.se). Jag tänkte på detta innan jag somnade och kom fram till att det kan vara något bra! 
eller ja,iallafall roligt för oss alla. 
Temat för dagens event är vänskap!
 
Vi samlas vid Nilmers högland (där cirkus vagnen är osv)
Eftersom det är vänskaps tema så tänkte jag att vi ska lära känna varandra bättre!
Ni som känner att ni vill berätta om er själva osv ta med er en picknik korg och bestäm vart ni vill picknika.
När ni satt upp eran korg kommer ni få berätta om er själva och när ni är klara får vi fråga frågor om vi har några.
Vill ni inte berätta om er själva kan ni bara följa med. :)
När alla har berättat klart kommer ni få dela in er i grupper max 3 i varje grupp.
Ni ska sedan komma på en liten dikt eller ja.. något fint som har med vänskapen att göra
det behöver inte vara långt eller så. Men minst en mening och kanske lite rim i det. :)
Citat går också bra eller ordspråk. :)
 
detta är ett citat
Alla världens storheter väger inte upp en vän.
 
Om ni är 2 i gruppen ska ni komma fram till 2st citat,meningar eller ordspråk.
Är ni 3 i gruppen är de 3citat,meningar eller ordspråk. :)
Ni får såklart blanda osv. Men om ni inte vill göra 2 eller 3 saker så kan ni skriva en lite längre text. 
Alla ska vara delaktiga i detta. :)
När ni är klara med det så mejlar ni dem till mig (Jenny Snowhill) och komihåg att skriva ALLA deltagares namn i eran grupp.
Jag kommer samma dag sitta och pyssla ihop en bild med alla era vänskaps saker och såklart era namn vid era ord.
 
Detta är lite annorlunda event än vi brukar ha men detta vore kul att testa!
 
 
Klä er gärna i det ni älskar.
Vi samlas vid Nilmes högland (cikrus vagnen) Klockan 18.00
 
GLÖM INTE PICKNIK KORG. :)
Mvh Jenny och April!






      Namn:
              Kom ihåg mig?

      E-postadress: (Valfritt)
      
      Blogg/Hemsida:
      
      Kommentar:
      
      
Trackback