Jenny Snowhill

HALLÅJ! 
Jo..
 
jag kommerinte kunna vara inne onsdag efter 15 eller torsdag före 17. För jag jobbar :)
Sedan kommer ja inte kunna vara inne fredag kväll. 
Så, jag frågade mina små änglar i klubben och några av dem ställde upp. :D
 
På onsdagen kommer 
Sara Starwater och Lisa Starson att hålla aktiviteten! :D 
ni gör som ni vill men följ schemat. :) 
På fredagen kommer
Brooke Highland,Moa Northside och Juni Rainforce ta hand om aktiveten :D
Även ni bör följa schemat men eftersom ni bara har disco kväll så får ni GÄRNA lägga till något mer som ni tycker är kul.:)
 
Annars kommer jag att vara närvarande hela tiden! :)
Kontaktbar med. 
Jag kan ju passa på att säga att jag skaffat ett skype konto för sso. :)
För många frågar om skype och min irl skype är mer för mina vänner utanför datorn. Vissa har redan min IRL skype och dem kommer kunna nå mig lite närsom .. så ja är inloggad på skype via min mobil (endast irl skype)
Medans  min sso skype är jag endast inloggad via datorn. 
Mitt skypenamn är Jennysnowhill
för er som är intresserade. Jag är ALLTID inloggad på  skype via datorn men om jag inte svarar så gör jag ju något annat. (:
Ja kommer svara förr eller senare. :)
 
 






      Namn:
              Kom ihåg mig?

      E-postadress: (Valfritt)
      
      Blogg/Hemsida:
      
      Kommentar:
      
      
Trackback