Jenny Snowhill kör solo..

Hej!... denna tiden kom fortare än jag skulle tro.
Jag Jenny Snowhill kommer köra solo igen.
 
Diamond bubbles company är nu endast mitt ännu en gång. Och jag kommer driva klubben tills jag hittar den rätta.
Jag trodde inte April skulle lämna nu,men men. 
Vi kommer såklart sakna April men vi är även glada att hon gjorde hon kände var rätt. April är alltid välkommen tillbaka till familjen när som. 
 
(Obs- anledningen till att så många är mästare är för att alla som deltog igår(måndag) vann.)
 
Men om jag har er medlemmar så kommer vi klara oss länge!
 
Älskar er <3



Awww.. vad gulligt.^^

2012-10-30 » 18:09:40

Awww, sött =)

Kommer också sakna henne, men är jätte glad att du inte ger upp med DBC. Bästa klubben/familjen 4-ever :D <3

2012-10-31 » 01:09:45



      Namn:
              Kom ihåg mig?

      E-postadress: (Valfritt)
      
      Blogg/Hemsida:
      
      Kommentar:
      
      
Trackback