Veckans planeringar (v.48)

Hejhej! Då var de dags för schemat ännu en gång.


Måndag - ledigt

Tisdag - ledigt. Troligen klockan 20.00 kommer ja kanske in och tar emot julevent/aktivitet förslag och om du vill hålla något under december månad är du välkommen att göra det.

Onsdag - lucia sångerna ska bestämmas. Vi samlas på våran nya mötesplats som då är hemliga picknik stället ovanför smedjan i ML. Jag bjuder på fika :D detta är klockan 18.00

Torsdag - DBC fyller 7 månader denna dag. Det blir lite "snö-firande" och vi ska rida runt på uteritt, kanske lite tävlingar mm! Sammlas klockan 17.00 vid Steves! :) (Ska vara klar till MC).

Fredag - Fotodag! Det är nämnligen så att jag tänkte skapa en sida där jag laddar upp bilder från event och så, berättade lite vad vi gjorde på eventet så att vi sedan kan gå tillbaka i tiden och kolla vad vi gjorde förr!
Klockan 5 sammlas vi vid heliga Steves och sedan ska vi ut och leta fina flatser att fotas på! :)


Lördag - WOHOOO 1december det inleds med en träff med tomten och en massa kul för dbc gänget. Allt händer klockan 16.00 :D

Söndag - möte klockan 15.


Ang lördagens så får ni en förklaring.

Enda fram till den 25 december (ja 25 ja skrev inte fel ;)) kommer vi ha julaktiviteter och julevent.
Vi inleder julmånaden med en träff med tomten och troligen tomte mor där ni ska få nämna EN sak ni önskar er i julklapp. :D

Med vänlig hälsning DBC.




Hej Jen och App! Tyvärr har jag problem att komma in på sso på min dator, så spelar på pappas ibland, men det är bara så att ni vet varför jag inte är inne så mkt! :) Visst inte var jag skulle säga det, så skrev en kommentar! :)

Ses! :)

2012-11-27 » 21:30:31

Hej Jen och App! Tyvärr har jag problem att komma in på sso på min dator, så spelar på pappas ibland, men det är bara så att ni vet varför jag inte är inne så mkt! :) Visst inte var jag skulle säga det, så skrev en kommentar! :)

Ses! :)

2012-11-27 » 21:30:31



      Namn:
              Kom ihåg mig?

      E-postadress: (Valfritt)
      
      Blogg/Hemsida:
      
      Kommentar:
      
      
Trackback