Schema Vecka 47.

Måndag - Ledigt
 
Tisdag - Frågesport - Valedale paddocken - 15.00 - Andrea friendforest.
 
Onsdag - Nybörjarlektion klockan 18.00 i VD paddocken. 
 
Torsdag - Ledigt (Om April inte ska hålla något)
 
Fredag - Triathlon - Stenbron till FG - 17.00 - Maria Mcstar.
 
Lördag - Hemligt event. + Speciall dressyr klockan 15.00 info kommer. 
 
Söndag - Möte - Övergivna bondgården - 15.00 
 
_____________________________________________________________________________
 
 
                                                       Speciall Dressyr :D
 
 
Från vecka 47 till vecka 52 kommer dessa 5 DBC medlemmar att få lektioner i dressyr av mig Jenny Snowhill.
Lektionerna kommer vara minst 30min långa. Varje lördag klockan 15.00 kommer vi att mötas på olika ställen allt från VD paddocken till ridhuset. 
Vecka 52 kommer vi byta ut dessa medlemmar mot 5 nya medlemmar och dem får välja mellan fälttävlan,hoppning och dressyr. 
Dem kommer inte ha lektioner så som volt i hörnet, trava lätt osv. Utan mer avancerade grejjer, jag om någon måste börja läsa på varje ämne så jag kan hålla lektioner ordentligt och hålla allt osv. Den sista lektionen alltså lektion nummer 5 kommer vi hålla en mini tävling för dem 5 eleverna som sedan visar vad dem lärt sig.
OM du av någon anledning har glömt dagen,ej kunde komma osv så ska du säga till mig så kommer vi fram till en dag och tid där bara du ska rida om för mig. Samma pass som dem andra hade men lite senare då. Så att du verkligen inte missat något inför tävlingen. Tävlingen kommer gå ut på det du lärt dig osv. 
Klädseln för dessa lektioner ska vara lite dressyr aktigt så dressyr sadel är bra att ha.
Detta erbjudande är bara öppet för DBC medlemmar tills vidare. 
Några frågor ang speciall lektionerna?
Kommentera eller hör av dig till mig (Jenny)
 
:D
 






      Namn:
              Kom ihåg mig?

      E-postadress: (Valfritt)
      
      Blogg/Hemsida:
      
      Kommentar:
      
      
Trackback