Schema vecka 45

Hejhej. Halloween är slut för dbc nu. Vi avslutade med en dressyr!

Men nu till nästa vecka! :)


Måndag - camping klockan 16.00 samlas vid öb
- Andrea friendforest
Tisdag - rida runt jorvik ich berätta om sin fritid + picknik klockan 18.30 samlas hos steve
- Sara starwater
Onsdag - hopplektion klockan 17.00 samlas i rh
- Melissa northfield
Torsdag - LEDIGT
Fredag - kurragömma i fiskebyn 18.00
För er som INTE kan gå in i gåd stannar i sgb med mig (jenny) så gör vi något :D
- Lucy seabell

Lördag - hemligt event ;)
Söndag - möte klockan 15.00 i övergivna bondgården.

Med vänliga hälsningar Jenny!




Hej Jen :D
Jag kommer inte kunna ganska många dagar denna vecka, tisdag ska jag vara i stallet, dem andra dagarna får vi se, någon dag hoppas jag ju men jag har mkt med skolan.

2012-11-05 » 16:55:36



      Namn:
              Kom ihåg mig?

      E-postadress: (Valfritt)
      
      Blogg/Hemsida:
      
      Kommentar:
      
      
Trackback