Event! ~Outfit-tävling

 
Nu ni alla! :D
 
Först lite snabbinfo:
 
Var hålls eventet: VD
Tid: 20.00 (Efter moorland Champions)
Ta med: Glatt humör!
 
Event idag lördag är då outfits-tävling! Nu ska vi kolla din kreativitet! Klockan 20.00 (Efter MC) Så sammlad vi vid VD. Där kommer det sedan att svaras på frågor om något är oklart. Efter det kommer jag säga ett tema, tex "Spanien" då ska du skapa en outfit som påmminer om spanien! Säger jag tex "Gammalt" så kanske du tar på dig en gammal hatt eller liknande?
 
Ni kommer alla att stå på en rad och sedan får ni ta er fram till erat stall (när jag sagt "kör elr ngt liknande" och välja ut kläder till det tema jag sagt. Ni kommer få 60 sekunder på er för varje omgång när de 60 sekunderna har tickat iväg så ska ni alla rida och ställa er på linjen. Där efter kommer eran outfit att dömmas beroende på temat! Sedan kommer era poänger läggas ihop och då har vi vinnare!
 
(Visste inte vad jag skulle göra för bild xD Men nu handlar det om STIL! ;) )
 
 
Mitt PH dog även därför blev bilden så suddig osv xc
 
Mvh,
Jenny & April! 






      Namn:
              Kom ihåg mig?

      E-postadress: (Valfritt)
      
      Blogg/Hemsida:
      
      Kommentar:
      
      
Trackback