Allt som vanligt..?

Hej! Som den flesta märkt är april tillbaka som både medlem och ägare i dbc. Så allt är ungefär som vanligt. Dbc har också fått reda på sin födelsedag och den 29 maj 2012 skapade jag jenny snowhill det vi idag kallar familj. Vi har helt missat vårt 6 månaders jubileum och vi är inne på den 7 månaden. Därför ska vi fira DBC's 6 månaders dag och även början 7månaders dagen nu på lördag. Tävling kommer som vanligt upp och sedan ska vi försöka komma fram med något nytt och roligt! Alla idéer är välkomna!
Sedan växer ju kön hela tiden och vi är uppe vid hela 40 personer i kön och fortsätter vi som vi göra idag kommer dem senaste kö medlemmarna komma in till dbc i början på 2013. Det tar tid verkligen! Den som väntar på något gått väntar aldrig förlänge.
Min brevlåda riskerar att bli full snart med men jag försöker hålla den ren och fin så era mejl får plats. För istället för att skriva ner kö personerna på papper så har jag dem i brevlådan. Jag skriver alltid upp antal medlemmar under en vecka och vilka 5 som ska in och såklart vilket datum deras inbjudningar går ut.
Det gäller att vara aktiv för att lyckas stanna kvar och det blir svårare och svårare att se vilka som inte är aktiva :(
Nu kände jag att inlägget blev ganska långt och avslutar nu med ett godnatt!
Med vänliga hälsningar jenny.







      Namn:
              Kom ihåg mig?

      E-postadress: (Valfritt)
      
      Blogg/Hemsida:
      
      Kommentar:
      
      
Trackback