Whipe Out Winter!

 
Event nu på lördag :D
 Detta har jag då inspererats från IRL-whipe out och tänkte prova köra detta i SS!
 
.: Hur ska detta gå till då? :.
Jo, vi kommer sammlas i Firgrove klockan 19.00. Där kommer ni få instruktioner på hur banan går. Det är nämnligen så att jag kommer sätta upp en otroligt svår bana för er att klara (som Whipe-out). Det kanske är tex snäv sväng, eller kanske en svår kombination?
 
.: Vem vinner? :.
Det är alltså en utslagstävling, det vill säga att om 15 st är med så tävlar alla och de 12 med bästa tiden går vidare. Sedan kommer de 12 tävla en ny hinderbana och kämpa mot final. Finalen är även en ny bana. Finalen kommer hur som helst bara att ha 3 st tävlande.
 
.: Hur är bedömningen? :.
Jag kommer bara räkna på tid, och det kommer jag ta IRL så exakt jag kan. Därför blir det inget pris eftersom min data kan lagga till oxå tappar man 1 sekund där tex. Men ni får köra för skojs-skull eftersom det blir svårt att bedömma 100 % rätt.
 
Hoppas ni kommer till ett förhoppningsvis galet kul event! :D

Frågor?
Kontakta mig på SS eller skriv en kommentar!
 
Mvh April!
 






      Namn:
              Kom ihåg mig?

      E-postadress: (Valfritt)
      
      Blogg/Hemsida:
      
      Kommentar:
      
      
Trackback