SCHEMA VECKA 51.

Heeej! :D 
 
Som dem flesta vet åker ju jag (jenny) bort fredag kväll och lördag hela dagen. =) Jag är tillbaka på söndag morgon! :)
 
Jag kommer INTE att logga in efter 16.00 på fredagen ni kan nå mig på min spel skype
JennySnowhill som jag funderar på att låta uppe under hela resan. :) 
Om inte så finns ju April där. :)
 
Våran nya klubbägare eller ja delägare är Hazel Darkside som är en ängel från himlen just nu! 
Pga mitt tillstånd och att april inte har tid så ofta nu så är Hazel underbar! :D
Hazel kommer att finnas som ägare hela veckan och hålla ALLA aktiviteter själv förutom event och mötet. :)
Efter veckan så kommer hazel få några små prov och sedan pratar vi om hur vi ska göra. :) Troligen blir hon ny ägare i DBC och det känns så lättande! :D 
 
schemat är såhär!
 
Måndag - Ledigt
 
Tisdag - Kurragömma i övergivna bondgården 16.30
 
Onsdag - Barbacka ritt 17.00
Samlas i ridhuset för uppvärmning i A delen.
 
Torsdag - Modeshow 17.00 i Slottet ta med dig dina finaste outfit i ryggan det är 4st kategorier
Sommar - Vår - Höst - Vinter
Sedan kommer klubbägarna och även utomstående jury (om vi hittar sådana) få dömma varje medlem på en skala 1-5 och den med mest poäng i varje kategori vinner mästarskap i 3 dagar. :)
 
Fredag - Kullåking i newbie backen 17.00 
Samlas vid galoppbanan. :)
 
Lördag - Hemligt event
 
Söndag - Möte klockan 15. :)



Om det nu blir så att Hazel blir ny klubbägare så vill jag bara säga hur glad jag är föratt fått komma till en så vänskaplig klubb som denna.
Du har verkligen lyckats med att få fram en av SSO's kanske bästa familj. Jag har alltid känt mig så välkomnade varje gång jag loggar in av klubben.

Jag har även fått en massa fina minnen som jag kommer bevara väl. Både från dig och från medlemmarna :)

Jag tror Hazel kommer bli en bra nya klubbägare. Det skulle vara förvånande om köen till DBC skulle minska ;) Klubben kommer säkert bli som vanligt igen, men aldrig som den har varit med dig.

Jag hoppas verkligen att du kommmer vara med i klubben som medlem istället för klubbägare!

Lycka till!

2012-12-18 » 19:54:47



      Namn:
              Kom ihåg mig?

      E-postadress: (Valfritt)
      
      Blogg/Hemsida:
      
      Kommentar:
      
      
Trackback