Polkagris-jakten imorgon!

 
Här kommer då en förklaring på aktiviteten imorgon:
 
Det börjar med att vi sammlas vid SG sedan ska vi rida till VD-sjön!
Sedan kommer jag fråga om någonting är oklart osv. Sedan ska ni gå en & en och leta efter polkagrisar runt VD-sjön.
 
 
Polkagrisarna är då jag (App) min andra gubbe Sunwood, Vera Westdawn, Alice Starside, Maria Mcstar och det behövs 2 till! Vi kommer sedan springa och gömma oss (utan häst). Vi kommer ha kläder som en polkagris, röda/vita kläder på oss (ev svart/vit oxå). Eran uppgift är då när vi har gömt oss klart att leta efter oss (Utan häst) . Och eftersom ni inte är i lag utan att ni är en & en och hittar en polkagris och ser tex att polkagrisen heter "April Sunwood" så antecknar du det någonstands. Och du ska skriva ner namnet på alla polkagrisarna du ser. Berätta inte för någon vart du sett den polkagrisen eftersom det kan göra att du förlorar. Sedan när tiden är slut (kommer ge er ca 15 min att leta) så sammlas vi och sedan berättar du vilka polkagrisar du hittat och den som hittat flest vinner då! :D
 
Nu kanske detta blev lite komplicerat men om du inte förstår så läs igenom några gånger och sen kan du fråga mig på aktiviteten! :) Skrev nog ganska klottrigt oxå xD
 
 
Lycka till och hoppas vi ses! :D
//App






      Namn:
              Kom ihåg mig?

      E-postadress: (Valfritt)
      
      Blogg/Hemsida:
      
      Kommentar:
      
      
Trackback