LUCIA INFO SISTA NU.

HEJ!!!!!!!  som sagt nu på lördag klockan 19.00 är det dags för lucia. :DD !!
Hur känns det !? jag är taggad ;)
 
JAG kommer att vara i valedale klockan 18.45 redo för att börja fira! :)
 
LUCIA - JULGRANOCHRUDOLF - TÄRNA - STJÄRNGOSSE - TOMTE - PEPPARKAKA!
Är då ställningen. :D 
 
ALLA NI SOM ANMÄLT ER SOM LUCIA MÅSTE TYVÄRR VÄLJA NÅGOT ANNAT VÅRAN LUCIA ÄR REBECCA WINTERWOOD. 
NI KAN HELLER INTE ANMÄLA ER SOM RUDOLF ELLER JULGRAN DÅ VERA WESTDAWN OCH HENNES HÄST ÄR DET. 
 
Därför vill jag inte heller höra klagomål om - va.. jag komm inte med fasten jag anmälde mig - IFALL ni anmält er som lucia eller julgran eller rudolf,har sagt det många gånger nu!
 
Vi kommer att fin puttsa på gången och hur vi ska göra precis innan vid börjar gå!
Vi kommer att sjunga i säg chatt och vi kommer att skritta genom varje by (NÄR VI VÄL GÅR IN I EN NY BY BÖRJAR VI SJUNGA PÅ SANKTA LUCIA) 
 
Vi kommer gå i denna ordning
 
Valedale - Firgrove - Fort pinta - Moorland - Vingården - Silverglade byn - Tillbaka till Valedale! 
 
:D 
 
Några frågor eller är allt glasklart !? ;)
 
Hoppas vi ses där!



Glasklart!!! :D

2012-12-14 » 16:26:31



      Namn:
              Kom ihåg mig?

      E-postadress: (Valfritt)
      
      Blogg/Hemsida:
      
      Kommentar:
      
      
Trackback