Hejdå!

Hej! :D Jag Jenny åker ju som sagt iväg på kryssning imorgon (lördag) jag kommer åka iväg på julfest idag runt 19.00 åker jag eller tidigare. Jag kommer komma hem på söndag morgon så jag är med på klubbmötet om jag inte kanske sover beror helt på! :D 
 
April kommer att sköta Babysoul under tiden jag är borta! :D 
Ska försöka ge henne info om det jag tänkt mig och sedan om kön så kanske den också kan hållas aktiv! :)
 
Mer än så vet jag ej! :D Ni får ha det så kul och hoppas jag inte drunknar eller fastnar i havet. 
Om jag inte hör av mig till er eller så senast måndag så är jag död xD
haha,nej me jag är väldigt paranoid när det gäller båtar och flygplan.. även hissar :$ 
Så..ja :)
 
Men till ett annat ämne! :D jag har fått önskemål på att fler klubbkluringar kommer upp!
Jag ska se till att försöka fixa det. :D






      Namn:
              Kom ihåg mig?

      E-postadress: (Valfritt)
      
      Blogg/Hemsida:
      
      Kommentar:
      
      
Trackback