Hej!

Hej,som jag sagt till många så har min gnista försvunnit från sso och jag har tänkt på detta i flera veckor. Och jag ska fortfarande fundera noga på vad jag ska göra och troligen kommer ett besked januari 2013.

Varför jag tappat intresset är för att mitt beroende växte så kraftigt att jag sket i skolan. Jag har nu fått reda på att det är 70% chans att jag kommer få IG i svenska denna termin då jag lämnade in en uppgift alldeles för sent. Får jag IG nu är jag rädd att inte komma in preliminärt på den skolan jag ska gå på när jag börjar gymn. Och jag vill ju verkligen in på skolan men jag kommer ju inte komma in om jag har IG i svenska.
Därför har jag inte vart så glad ect när jag loggat in. Nu väntar jag på besked från min skola om jag kan göra något annat för att få ett godkänt.

Schemat kommer upp senare idag eller ja kanske om någon minut.
Med vänliga hälsningar Jenny.




Usch. Nej jag förstår det. Lycka Till! ♥
// Kram Nalle

2012-12-18 » 16:53:08



      Namn:
              Kom ihåg mig?

      E-postadress: (Valfritt)
      
      Blogg/Hemsida:
      
      Kommentar:
      
      
Trackback