FÖRLÅT (scema v.50)

Jag vill be om ursäkt för mina oaktiva dagar i sso nu men igår städade jag rummet i 6 timmar och 45min. Det var mycket att städa och hann inte med något mer. I måndags hade jag en del läxor/prov att läsa till. Men ja,i helgen kanske jag inte heller är så vidare aktiv då jag ska få göra om hela mitt rum.
Men jag ska försöka! Idag är det lucia träning som jag kommer komma på!

Måndag - ledigt

Tisdag - ledigt

Onsdag - lucia träning 17.00

Torsdag - INSTÄLLT (Pga privat anledning.)

Fredag - POLKAGRIS-JAKT :D

Lördag - LUCIA info kommer 


Söndag - möte kl 15.00 på hemliga platsen - mysig picknik plats - den ovanför conrads smed (:







      Namn:
              Kom ihåg mig?

      E-postadress: (Valfritt)
      
      Blogg/Hemsida:
      
      Kommentar:
      
      
Trackback