HOPPNINGEN OCH GF

Hej.. dagens event (hopptävling) och gf eventen blivit inställda.Jag gav esther jobbet att ta hand om hopptävlingen men den blev inte av  och jag fick inte reda på det föräns nu. Så det event är fram flyttat en hel vecka så nu har ni tid att lära er banan. 
 
Jag har blivit sjuk och orkade inte hålla i eventet drf. Och April fick hinder för att kunna komma på dagens event så eventet med GF är fram flyttat till måndag klockan 7. :)
 
Förlåt ännu en gång för detta. 
 
 
Och nu till en viktigare sak. 
Jag har fått höra att medlemmar oftas är indelade i grupper.. alltså dem kanske är 4st som bara är med varandra och ignorerar resten. Jag har ju inte trott det för dem flesta som jag pratar med svarar mig osv. Men idag fick jag ju reda på att det är så, jag har ett till konto hazel goldhall och går in där ibland för att göra uppdrag osv.. och jag är ju såklart med DBC för att kunna hålla koll på klubben i ett annat namn då alla inte vet vem jag är som hazel så att jag kan titta om folk faktiskt är otrevliga mot varandra eller ej. Först skapade jag hazel för att ifall jag (jenny) skulle bli bannad så har jag en reserv och kan ta hand om klubben via den. Men nu i efterhand kan jag tänka mig låna ut hazel för andra dbc medlemmar som blivit bannade och kan höra av sig till mig och låna hazel :). 
 
Men åter till saken.. jag har märkt att det jag faktiskt inte trodde var sant är sant. 
Och jag vill inte att det ska vara så och kommer ta upp detta ämne lite bättre på klubbmötet. :)
 
 



Kommer tyvärr inte komma på måndag, har galopp då...

2012-08-25 » 18:19:54



      Namn:
              Kom ihåg mig?

      E-postadress: (Valfritt)
      
      Blogg/Hemsida:
      
      Kommentar:
      
      
Trackback